درباره گیل صنعت

شرکت گیل صنعت ایرانیان در سال 1387 با پشتوانه سالها فعالیت در عرصه نیروگاهی به جهت بهبود و ارتقاء صنایع با تمرکز به کارشناسان متخصص ایرانی آغاز به کار نمود.

طی این دوره اجرای بیش از ده ها پروژه ملی در حوزه نیروگاهی ، پتروشیمی و پالایشگاهی خود را به عنوان یکی از شرکتهای پیمانکار عمومی ایرانی مطرح نموده است که توانایی اجرای پروژه های بزرگ تا مرحله راه اندازی را دارا است.

سه اصل تخصص ، تعهد و مسئولیت پذیری ضامن پویایی و موفقیت این شرکت در اجرای پروژه های صنعتی بوده است.

پیام مدیرعامل

سپاس خالق بی همتا را که توفیقم داد تا در کنار مدیران و عموم پرسنل متعهد و وظیفه شناس شرکت گیل صنعت ایرانیان فرصت خدمت در این شرکت خوشنام و با سابقه را بدست آورم. شرکت گیل صنعت ایرانیان تلفیقی از دانش، تخصص و تجربه جهت ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان است.
ما بر این باوریم که توسعه شرکت جز با اتکا به منابع انسانی توانمند و تخصصی تحقق نخواهد یافت، در همین راستا تلاش در جهت مشتری مداری، ارتقای کیفیت خدمات، رضایت کارکنان و تامین منابع استفاده کننده از خدمات ارائه شده نه یک شعار بلکه برای ما یک اعتقاد و باور است.
به امید اینکه با کار و تلاش در کنار یکایک سرمایه های انسانی شرکت در زمینه رشد خدمات با افزایش سهم بازار در مجموع تعالی جایگاه شرکت را فراهم کرده و توانسته ایم شانه به شانه هم به سلاح علم و آگاهی در سنگر جهاد، گامی هر چند کوچک اما استوار در جهت شکوفایی اقتصاد و اشتغال این مرز و بوم برداریم.
در پرتو عنایت حضرت حق، اهداف تعالی شرکت، هم فکری، هم سویی، تفاهم و تبادل آرا، نظرات و تجربیات سازنده و ارزنده محقق گردد.